Sunday 18 December 2011

Maafkan saya sahabat... ^_^

18 Disember...

Hari yg paling bersejarah.... Hari yg penuh pengajaran n peringatan....
Ssnghnyer setiap ape yg terjadi ade hikmah di sebalik nyer...
ALLAH itu Maha Mengetahui...
Ya ALLAH sssnghyer aku redha dgn ape yg tlah ENGKAU dugakan pd ku...

Wahai sahabat, maafkan diriku...
aku x mampu mnjadi sahabat sprti ape yg kamu mahukan,
 tapi aku akan cuba menjadi sahabat yg t'baek buat kamu
aku x mampu mnjadi sahabat yg sentiasa mnjadi pendengar setia buat kamu, 
tapi aku akan cuba menjadi telinga  yg sentiasa ade untuk mendengar masalah kamu
aku x mampu mnjadi sahabat yg sentiasa menjaga perasaan kamu, 
tapi aku akan cuba menjadi sahabat yg tidak menyakitkan hati kamu
aku x mampu mnjadi sahabat yg sentiasa mengukir senyuman di bibir kamu, 
tapi aku akan cuba menjadi sahabat yang sentiasa m'buat kamu tersenyum
aku x mampu mnjadi sahabat yg sentiasa menyapu airmata kamu tika kamu kesedihan, 
tapi aku akan cuba menjadi sahabat yg tidak akan menitiskan airmata kamu
aku x mampu mnjadi sahabat yg sentiasa memudahkan urusan kamu,
 tapi aku akan cuba menjadi sahabat yg sentiasa ringan tulang buat diri kamu

MAAFKAN AKU SAHABAT....



No comments: